*

ISO 20000

Συστήματα Υπηρεσιών Διαχείρισης της Τεχνολογίας Πληροφοριών

Το ISO/IEC 20000 είναι ένα πρότυπο σύστημα διαχείρισης υπηρεσίας (SMS). Καθορίζει τις απαιτήσεις για τον πάροχο υπηρεσιών ώστε να σχεδιάζει, να θεσπίζει, να εφαρμόζει, να λειτουργεί, να παρακολουθεί, να αξιολογεί, να διατηρεί και να βελτιώνει ένα SMS. Οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν το σχεδιασμό, μετάβαση, παράδοση και βελτίωση των υπηρεσιών για την εκπλήρωση των απαιτήσεων της υπηρεσίας.
Ο ISO/IEC 20000 μπορεί να χρησιμοποιηθεί από:

  • μια οργάνωση που αναζητά υπηρεσίες από τους παρόχους υπηρεσιών και απαιτώντας τη διασφάλιση ότι οι απαιτήσεις της υπηρεσίας τους θα εκπληρωθούν,
  • μια οργάνωση που απαιτεί μια συνεκτική προσέγγιση από όλους τους παρόχους υπηρεσιών της, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων σε μια αλυσίδα εφοδιασμού,
  • ένας πάροχος υπηρεσιών που σκοπεύει να αποδείξει την ικανότητά του για το σχεδιασμό, μετάβαση, παράδοση και βελτίωση των υπηρεσιών που πληρούν τις απαιτήσεις των υπηρεσιών,
  • ένας πάροχος υπηρεσιών για την παρακολούθηση, τη μέτρηση και τον έλεγχο των διαδικασιών διαχείρισης των υπηρεσιών του, 
  • ένας πάροχος υπηρεσιών για τη βελτίωση του σχεδιασμού, μετάβαση, παράδοση και βελτίωση των υπηρεσιών μέσω της αποτελεσματικής εφαρμογής και λειτουργίας του SMS και
  • έναν αξιολογητή ή ελεγκτή, όπως τα κριτήρια για την αξιολόγηση της συμμόρφωσης των SMS ενός παρόχου υπηρεσιών προς τις απαιτήσεις του ISO/IEC 20000.

Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το πρότυπο επικοινωνήστε μαζί μας.

Αποτελεί πεδίο διαπίστευσης των παρακάτω Φορέων Πιστοποίησης:

Φορείς Πιστοποίησης που δραστηριοποιούνται:

ACERT | BQC

Back